poniedziałek, 9 listopada 2015

Życie i pasja naszej klasy część 1


Patryk
Niestety jak większość osób w moim wieku nie posiadam jednego konkretnego hobby, ponieważ jestem osoba która co chwile ma jakieś “zajawki”, czyli raz pasjonuje się np. zbieraniem znaczków, a drugiego dnia interesuje mnie już kolekcjonowanie rzadkich okazów stawonogów z Ameryki Południowej. W zeszłe lato byłem zainteresowany zagrożonymi gatunkami chomika domowego, przy tym hobby spędziłem najwięcej czasu gdyż bardzo polubiłem te małe stworki, lecz tak jak każde hobby poszło w zapomnienie, małe milutkie stworki wygryzły wielkie maszyny z lat 90.

Spejson
Moim hobby jest siłownia. Próbuję się w 100 % poświęcać mojej pasji, robię trening 4-6 razy w tygodniu. Na każdy trening mam określone partie ciała, które katuje na siłowni.Oczywiście dokładam do tego odpowiednie żywienie, witaminy oraz suplementację dzięki, której mogę zrobić większy progres. 

Klaudia
Moje hobby to po prostu taniec. Zaczęłam tańczyć w wieku 3 lat. Aktualnie tańczę folklor, dancehall oraz reggaeton. Przez całe moje życie tańczyłam jeszcze taniec współczesny, jezz oraz streetdance. Przez ostatnie lata mój wolny czas przeznaczam na treningi oraz próby. Uwielbiam tańczyć, ponieważ sprawia mi to ogromna radość. W ten sposób wyrażam swoje emocje i uczucia. Moja przyszłość łącze z tańcem :)

Miłosz
Mam na imię Miłosz, mieszkam w Czechowicach Dziedzicach i interesuję się sportem.
Gram w piłkę nożną w klubie sportowym, w zimie jeżdżę na nartach.Lubię pograć w koszykówkę, siatkówkę. Jestem również wiernym fanem mieszanych sztuk walki (MMA). Poza tym interesują mnie wojska specjalne i chciałbym w przyszłości wiązać z tym karierę zawodową.

Mariusz
Moje hobby to sport.Gram w futbol  amerykański w drużynie Pretorians Skoczów.
Trenuje już od 3 lat , choć teraz mam przerwę  4 miesięce. Jestem jednym z najmłodszych zawodników i tak naprawdę zagrałem na kilku sparingach , ponieważ nie mam 18 lat by grać ale już w najbliższym roku będę mógł zagrać. Już się nie mogę doczekać bo po tych trzech latach nabyłem doświadczenie.

Sebastian Szklanny
Witam was, moim hobby a zarazem pasją jest strzelectwo sportowe. Wyczynowo zajmuję się tym już od dwóch lat. Zdobyłem już sporo osiągnięć, a jak na razie najwyższym to jest 5 miejsce na Mistrzostwach Polski Juniorów Młodszych, które odbyły się w Zielonej Górze.
Trenuję w klubie KBS Pszczyna, jednoczenie należę do Kurkowego Bractwa Strzeleckiego.
Moim ostatnim osiągnięciem jest 6 miejsce na mistrzostwach Śląska, które odbyły się w Tychach. Strzelectwo jest bardzo wciągające, dzięki temu można poznać dużo ciekawych ludzi i zwidzieć wiele miejsc. Jeśli chodzi o mnie, to już w tym roku byłem w: Złotoryi, Krakowie, Siedlcach, Ustce, Zielonej Górze, 4 razy w Wrocławiu, w Bochni, Tarnowie i czeka mnie jeszcze kilka wyjazdów na zawody w tym roku :D

Zapraszam do zobaczenia filmu z jednych zawodów które odbyły się w Złotoryi w których główną nagrodą była sztabka złota próby 999 o wadze 20g :D    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz