czwartek, 26 listopada 2015

Życie i pasja naszej klasy część 2

Dominika
Nazywam się Dominika,jestem z okolic Bielska. Od dzieciństwa uwielbiam jeździć rowerem. Co roku jeżdżę na rajdy rodzinne,organizowane przez naszą gminę. Z przyjaciółmi wybieram się na dłuższe wycieczki,po górach,lasach.W przyszłości chciałabym kontynuować coś związanego z tym sportem,m.in. chciałabym zacząć jeździć na rowerach wyczynowych.


Oskar Dobija
Moja pasją jest piłka nożna, lecz z wiekiem zacząłem  zmieniać dyscypliny sportowe takie jak sztuki walki, pływanie style dowolnym oraz kulturystyka. Interesowałem się również tańcem ulicznym, ale kontuzje nie pozwalały mi kontynuować to dalej. Nigdy nie odpuszczam i z roku na rok jestem coraz lepszy. Uważam ze warto pokonywać siebie w ten sposób udowadniam jak bardzo mi zależy na tym co robię.

Damian 
Moje hobby jest dosyć oryginalne. Bawią  mnie “strzelanki". Polega to na tym, że grupa osób spotyka się o określonym miejscu i strzelają do siebie czyli potocznie mówiąc wymieniają plastik. Lubie też chodzić po górach, dużo czasu spędzam też grając w piłkę. Nie mam ściśle określonego hobby interesuje się tym co w danym momencie mnie ciekawi i mogło by się mi kiedyś przydać :)

Bokser
Moje hobby to słuchanie rapu (Ganja Mafia), hip-hopu (Młody), rock’u (Sabaton). Chodzę na koncerty. Jestem kibicem Legii Warszawa (ostatni mecz 6.11.15r. Legia Warszawa 0:1 Club Brugge :/), BKS Bielsko, Zagłębie Sosnowiec, Olimpia Elbląg, Miedź Legnica,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz